dilluns, 17 de setembre de 2012

Wan Ton Cruixent de Xocolata

Res més senzill... el Wan Ton son unes fines oblees per fer saquets, crestes o quadradets ideals per salat i dolç. La textura està entre una pasta típica que coneixem de crestes i una pasta Filo, i es poden trobar sense problemes a supermercats amb productes xinesos. Aquí a Vilanova tenim una paradeta al mercat, i les venen en paquets congelats. El resultat de fer-les es una pasta moooolt cruixent i com la cuinem al forn no té greix afegit.


Per fer-les necessitem...

Oblees de Wan Ton
Gotes de Xocolata
Mantega fosa
Sucre llustre

* Descongelem les oblees de Wan Ton, tantes com paquetets vulguem fer. Preescalfem el forn a 180º-190º graus centígrads.

* Farcim amb gotes de xocolata l'interior, pintem les bores amb mantega fosa i tanquem l'oblea.

* Deixem els paquets sobre una safata on prèviament haurem posat un paper de forn.

* Pintem la superfície amb una mica de mantega i posem al forn. Deixarem fins que estiguin daurats al nostre gust, hem d'anar controlant perque no triguen gaire. Retirem i deixem refredar sobre una reixeta.

* Acabem empolvorejant amb una mica de sucre llustre i servim amb una mica de fruita.

És el més senzill del món mundial. Sempre es pot tenir Won Ton al congelador i es prepara amb un plis!.

Es poden farcir d'altres coses com pomes i panses, melmelada, etc... seràn boníssims però potser no us quedaràn tant cruixents!

La recepta mare d'aquest Wan Ton de Xocolata ha estat el programa de Tv de Donna Hay, on va cuinar quelcom semblant

2 comentaris:

  1. Ja em diràs on compres el wan ton... que m'interessa i molt... ja en parlarem demà....xD

    Mare meva, m'he mirat tot el blog xD quina gana m'ha agafat!! (ara aniré a berenar xD)

    Aquesta recepta es veu facileta, me la guardo, i també em guardaré algun pastís d'aquets salats que tens per aquí, que també m'interessen xD

    Fins demà!!:)

    ResponElimina
  2. Fantàstic!!!
    Ens ha agradat molt. Em pres nota d'algunes receptes.
    Enhorabona es molt "chuli"!!!
    Petons

    ResponElimina