dimecres, 13 de juny de 2012

Benvinguts


Amb aquest blog pretenc crear un receptari dolç (i també potser amb un pessic de salat) d'allò que es va coent a la meva cuina... sóc la Marta, afeccionada a la repostería casolana, i ja em perdonareu, però necessito posar ordre a les receptes que vaig elaborant (extretes de la família, amics, llibres i últimament de la xarxa -font inacabable d'informació culinària!-). 


Tinc ja a la nevera una bona col·lecció de postres elaborats que aniré penjant, sóc conscient que l'estiu potser no és la millor època per encendre el forn, així que començaré tirant d'arxiu. I també tinc nous reptes pendents, que espero, veuran aviat la llum.

El meu desig es que el que hi hagi aquí em serveixi a mi i als meus per tenir un ordre i una referència del que faig, i si pot fer servei a algú més, serà una alegria per a mi.

Dit aixó, començo desitjant un pessic de sucre per tots!

1 comentari:

  1. Esperem que sigui un dels blogs mes dolços de la xarxa !!!

    ResponElimina